baby, hell yeah

araaa, jävlar i havet vad grym man är på sitt jobb. jiiiha. succé, avisst! inte för att jag var bäst, men nästan. good enough. vad ska man göra liksom när man är en rookie och jag tror att andelen av mina som kommer gå igen hela vägen kommer vara fler i antalet än de andra. it's not all about kvantiteten, im working with kvalitén. si si, va bene. annars är det stackars mig som sitter med en dunderförkylning fortfarande. halsontet är gone men wtf. snoret rinner som nigarfallet i smältningstider. no fun no fun.


ooh, en vän vill prova på det här med tjejer, hon är galet gay men hon har bara inte insett det själv ännu. jag hade ju kunnat turna henne gay men not my type.. i alla faaaaall, hon har ragg! yesyesyes, we're making the world a better place. fler regnbågar to the people! vi måste ju få lite mer färg i tillvaron så här i vintermörkret. tycker ni inte? 

och det där fick mig att tänka på att jag inte har tänt på en kille på jagvetintehurlänge. jag måste hitta mig en TJEJ och ligga med ASAP. jag kommer nog dö annars, tyna bort, dö av kärlksbrist. jag blir ju alldeles varm i kroppsdelar vi-inte-ska-tala-högt-om-här bara av att tänka på pussy. det var ju lite för länge sen sedan senast. blire en killer eller tjej som tar 2010 års oskuld? förra året hade jag inte sex med nån människa med dick. ahapp. sexsexsexsex. nu mot den engelska inspelningen av wallander. hög klass. engelmännen gör svensk film bättre än.. svenskarna. se där!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0