"Bullshit! Who do you think I am, Bambi's baby brother?"

special topics in calamity physics by Marisha Pessl. ojojoj, ljuvlig läsning. den är tjock och tur är väl det. annars hade jag slukat den på en 15 min. alldeles underbar är den. jag vet inte ens vad jag ska börja eller vad jag ska säga. LÄS DEN. do it to it. (början kan vara lite seg, men kämpa så betalar det sig. promise)

update- fortfarande sjukling. kan fortfarande inte prata och hostan ligger djupt nere i bröstet. illa. så det blir honugsvatten, ingefära och nerkrypen i sänger hela dan. känns ju som en bra dag att göra det när termometern visar på den härlig temperaturen -17. whohaa. tänkte titta klart på state of play written by Paul Abbott som jag började titta på under julhelgen. de där engelsmännen vet hur man gör film/tv-serier. guja. det är en thriller, the press meets politics. tummar och tår upp och stå! 



            

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0