i do what i did, so go on and does what you do.

i detta nu vet jag att jag ska tillbaka. trodde inte att jag skulle vilja det. men kanske att jag ska ge det en andra chans. jag ska träna skiten ur mig själv i vår och komma in, mer tränad än någonsin i höst. det är det jag vill just nu. ska bli nån typ av tränare. fotbollstränare. check.


skridskor. underskattat. riktigt kul. och jag, bättre än jag någonsin kunnat ana. wii.

luspank. överskattat. skit trist. och jag, har inga pengar what so ever toktomt i kistan. booo.


nu är det god natt. ooh, jag misslyckades med nyårslöfte numero two. ALKOHOL konsumerades idag. shitt happens. igen. life's a bitch, so fucker her hard.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

sv på "Lindsay Lohans trekant i MUSET": tack för kommentaren.. tror de hade vart jävla kul om man fick va med på plåtningen ja :P haha

2010-01-18 @ 12:35:59
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0