löften

alright, så mina nyårslöften har alla lite bundna till träning (fotbollsspelade). jag ska alltså försöka bli sådär bra igen och jag ska antagligen börja träna imorgon (om jag är friskis). därför tänkte jag bli lite offentlig med mina löften så att jag har lite att leva upp till.

1. sluta dricka alkohol (får se er länge jag klarar det, men så länge det bara gå är tanken)
2. no more cigaretts, ever. alltså.. dumtdumtdumt när man tränar så pass mycket och försöker vara grym på det man gör.. men jag faller lätt för frestelsen och speciellt när de flesta vännerna är rökare. slut med det i alla fall!
3. dra ned på godisätandet och ät bra mat. jag ska bli FITT. nu har jag inte tränat bra senaste 2 månaderna och jag känner verkligen av det. att inte vara bra tränad händer nästan aldrig. men när det händer känner jag mig som största losern. ändring på det!


utöver det så ska jag bli seriös med träningen och verkligen försöka utvecklas. steg ett kanske är att bli frisk och stay frisk forever. då krävs det att man äter bra och får i sig sina vitamier. även dricka mycket vatten och INTE ha på sig för lite kläder när det är kalt. ska även försöka komma iväg till gymet de dagarna det inte är träning med laget (har iof 4 träningar/vecka men vill man bli bästa så måste man kämpa).

nu ska jag fortsätta kurera mig och bli av med den här äckliga förkylningen. jag bjuder på en fotbollsbild. enjoy.




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0