sing me the happy song

ännu en dag på jobbet. inte gick det lika bra idag inte.. illa. aja, shit happens även den bästa. och ingen röst har jag kvar heller. låter som en gamal storrökare som har tagit sig en eller två för många lagrade whiskys. tipptopp. så lite good news på den; jag har fått tillbaka min säng! yesyesyes, det trodde jag inte. glädje. är man sjuk vill man helst sova i sin egen säng.. jag var på väg att börja gråta för att jag trodde jag skulle vara tvungen att sova på en äcklig madrassjävel IGEN. men som tur var höll jag tårarna tillbaka och här är jag, in my own bed. yeah.

 



alla lesbiskas favvo bild. no lie. maybe you can see why? nattinatt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0