steal my kisses

                                   



kureringen går ju lite sisådär. men ja, lite friskare är man ju kanske. high five. jag har också tagit mig in i fas två av återhämtningen -- spadelen! det är nämligen såhär har jag så förnuligt funderat ut. om man är ren på djupet överallt då måste man ju få ut alla virus och baciller. javisst. så här sitter jag nu med ansiktmask. duschningen sker snart och den, må jag säga, är välbehövligt! du blire renrakning och hela faderutten. ahraaa. efter den renskrubbningen ska jag nog vakna upp imorgon pigg och kry. fit for fight liksom. det är i alla fall min plan. annars vare monopolspelande som var dagens. storvinst á la trumph här dåra. alla gånger. har man vinnarskalle så har man! sådärja. nu är det straight to the dusch. smell ya later.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0