your girlfriend wish i was her girlfriend

i found my girl! hon har långt blont hår. och är rolig. hon är bra människa helt enkelt. vi har setts nån gång sådär men nu ni ha vi bestämt dejt for real. hon är två år yngre än mig.. så det känns ju lite jobbigt och hennes enda "fel" är ett födelsemärke invid näsan. men annars är hon GORGEOUS. hoppas det blir nått. aah jag är redan kär tror jag. och fundeara på hur det skulle se ut hos oss om vi flyttade ihop.. kanske att det är lite väl tidigt kanske? äsch då. justeee. glömde nästan. det är min kompis lillasyster. det är ju det som gör att det känns lite obekvämt. men vad ska man göra. i want her pussyyyyy!


annars är jag typ frisk nu. ska träna på torsdag. ska bli grymt! åh life is goood. jag vill bara mysa med henne NUNUNU. jag får helt enkelt vänta. den som väntar på nått gott väntar aldring förlänge! nu är det MAT. hunger. talk to you later!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0